Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Όταν ο εφιάλτης ζωντανεύει




Σπερχειάδα Πυρκαγιά from Akis Loukas on Vimeo.

Δεν πάνε και πολλά χρόνια. Ο δάσκαλος λέει..λέει. Το μάτι ξεφεύγει. Φτάνει απέναντι. Η τάξη μου έχει θέα τις πρόποδες της Γουλινάς. Πράσινο. Πολύ πράσινο. Ξανά τον κοιτάζω και πάλι εκεί, στη φύση. Νοιώθω τυχερός. Δεν έχω απέναντι μου μια πολυκατοικία, ένα γκρίζο τοίχο. Μόνο πράσινο. Έτσι είναι το Λύκειο Σπερχειάδας. Πέρασαν τόσοι και τόσοι μαθητές από εκεί. Και φέτος... Γιατί φέτος? Και του χρόνου. Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν για να ξαναγίνει αυτό που στέρησαν από τους επόμενους κάποιοι (δεν μπορώ να τους χαρακτηρίσω) μέσα σε λίγες ώρες? Στο τηλέφωνο μου τα καναντέρ. Η Σπερχειάδα καίγεται μου λένε. Χτυπάνε οι καμπάνες. Ο εφιάλτης ζωντανεύει. Το πράσινο. Μόνο αυτό μας είχε μείνει. Ξέρω πως δεν θα ήθελα να δω μα και εδώ που είμαι ο τόπος δεν με χωράει. Τι θα γίνει? Αναρωτιέμαι.
Ευτυχώς σε τέτοιες περιπτώσεις είμαστε όλοι ενωμένοι. Και ενωμένοι πρέπει να προσπαθήσουμε να αποτρέψουμε να ξανά συμβεί κάτι ανάλογο. Όταν επιστρέψω τίποτα δεν θα είναι ίδιο. Μακάρι να ήταν ψέματα.
Ελπίζω και εύχομαι να ήταν η τελευταία φορά.

Marmariotis Selianitis

Το video και οι φωτογραφίες είναι από το www.fonografos.net .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου